Carti Reviste
    Cautare avansata ABONARE NEWSLETTER
Afaceri   Marketing, 47 titluri
Alte carti
vezi ce carti ai in 'wishlist'
Aboneaza-te la newsletter
Aboneaza-te si vei afla ultimele noutati din domeniu.
       
1 2 3 4 5
 
Marketing in sectorul public
Philip Kotler, Nancy Lee
Dr. Philip Kotler, specialist in marketing de renume mondial, si Nancy Lee, consultant in marketing social, demonstreaza ca marketingul inseamna mult mai mult decat comunicarea in sine si ca el se bazeaza pe o conceptie care-l are in centru pe cetatean.
Pret: 35,00 RON
   
Autorul cartii este sincer: va trebui sa incepeti cu o investitie, altfel nu puteti face avere. ...
Pret: 16,00 RON
   
 

Povesti de succes actuale, strategii originale si cele mai eficiente campanii de advertising fac din aceasta carte cea mai cuprinzatoare resursa care sa ajute specialistii sa creeze si sa puna in aplicare un plan de marketing care are ca public-tinta FEMEIA.

Pret: 55,00 RON
   
Marketingul bazat pe permisiune difuzeaza, la aceleasi costuri ca ale marketingului bazat pe intrerupere nu doar un mesaj ci o duzina.
Pret: 25,90 RON
   
 
Marketingul Motivational
Robert Imbriale
Cartea Marketingul Motivational dezvaluie o modalitate noua si puternica de a-i convinge pe oameni sa cumpere.
Pret: 19,00 RON
   

Iata "biblia" tehnicilor publicitare verificate, acum complet revizuita si actualizata pentru a reflecta piata competitiva din prezent!

Pret: 54,00 RON
   
 
Pozitionarea
Jack Trout, Al Ries

Pozitionarea este o lectura recomandata tuturor celor implicati astazi in lumea afacerilor.

Pret: 45,00 RON
   
 
"Cel mai original, bine scris si instructiv ghid pentru succesul in afaceri pe care l-am citit vreodata... Cartea REGULI PENTRU REVOLUTIONARI va deveni imnul vremurilor noastre."
Benjamin M. Rosen
Pret: 49,00 RON
   
 
Salturi creative
Michael Newman
Cartea prezinta strategiile, gandirea creativa si povestile din spatele catorva dintre cele mai de succes campanii de advertising din lume.
Pret: 50,00 RON
   

"Firmele sunt motivate sa se preocupe de strategia portofoliului de brand deoarece aceasta ofera structura si disciplina necesare pentru a avea o strategie de afaceri care sa garanteze succesul. O strategie dezordonata si incoerenta a unui portofoliu de brand poate dauna si uneori chiar poate condamna o strategie de afaceri." - David A. Aaker

Pret: 55,00 RON
   
1 2 3 4 5

       

Termeni si conditii | Contact

© 2005 Metropolis Itrade. Conceput si realizat de matrix<works/>
CUI: 24089618, J40/10984/23.06.2008
Telefon +40 734 181 455