Carti Reviste
    Cautare avansata ABONARE NEWSLETTER
Carti > Categorii > Comunicare, Relationare
Categorii   Comunicare, Relationare, 18 titluri
Aboneaza-te la newsletter
Aboneaza-te si vei afla ultimele noutati din domeniu.
       
1 2
 
Perspective asupra teoriilor comunicarii de masa
Werner J. Severin, James W. Tankard Jr.
Cartea analizeaza principalele teorii si concepte de a caror cunoastere depinde intelegerea actului de comunicare.
Pret: 32,95 RON
   
Volumul se adreseaza studentilor si celor care lucreaza in domeniul relatiilor publice, al publicitatii sau in mass-media, furnizindu-le nu doar instrumente eficiente de analiza a strategiilor si tehnicilor persuasiunii moderne, ci si o gama variata de exemple interesante din mediul american, mai putin cunoscute, poate, publicului romanesc.
Pret: 42,95 RON
   
 
Profesia de relationist
Bernard Dagenais
Orice intreprindere, organism sau persoana care vrea sa prospere trebuie sa stie sa se puna in valoare, sa se faca acceptata, sa se impuna si chiar sa se apere. Accesul la mass-media ii este deci indispensabil, nu pentru a le controla, ci, mai degraba, pentru a se asigura ca opinia publica ii este favorabila. Intr-o organizatie, una dintre sarcinile relatiilor publice este de a afla ce gindeste publicul.
Pret: 22,95 RON
   
 
Cartea este o abordare practica, ce le ofera viitorilor specialisti in relatii publice instrumentele de comunicare specifice, regulile stricte de respectat, dar si „secretele” succesului in redactarea de texte.
Pret: 54,95 RON
   
Lucrarea ofera practicienilor de relatii publice solutii la diversele probleme intilnite in activitatea lor, autoarea (cu o bogata activitate de consilier si diplomat) reunind in volum, pe linga propria contributie privind statutul si perspectivele practicienilor de relatii publice, texte ale unor reputati specialisti straini in comunicare.
Pret: 22,95 RON
   
Cartea este rezultatul unei activitati didactice universitare si se sprijina pe o bibliografie de specialitate de ultima ora. Primele capitole se refera la definirea conceptelor si principiilor fundamentale ale relatiilor publice, la organizarea sistemului mass-media si la valorile pe care se intemeiaza munca jurnalistilor. (Cristina Coman)
Pret: 22,95 RON
   
 
Sistemele internationale in istoria lumii
Richard Little, Barry Buzan
„Un succes rasunator. Aceasta carte va influenta decisiv modul in care conceptualizam – si predam – formarea societatii internationale.” (Tim Dunne, University of Wales)
Pret: 42,95 RON
   
 
Totul despre relatiile publice
Doug Newsom, Judy VanSlyke Turk, Dean Kruckeberg
Conceputa ca un manual destinat atit practicienilor experimentati, cit si studentilor din domeniu, cartea prezinta notiunile fundamentale ale relatiilor publice, precum si perspectivele actuale ale cercetarilor.
Pret: 64,95 RON
   
1 2

       

Termeni si conditii | Contact

© 2005 Metropolis Itrade. Conceput si realizat de matrix<works/>
CUI: 24089618, J40/10984/23.06.2008
Telefon +40 734 181 455