Carti Reviste
    Cautare avansata ABONARE NEWSLETTER
Afaceri   Marketing, 47 titluri
Alte carti
vezi ce carti ai in 'wishlist'
Aboneaza-te la newsletter
Aboneaza-te si vei afla ultimele noutati din domeniu.
       
1 2 3 4 5
 
Chemarea mall-ului
Paco Underhill
Este o lucrare despre ideea de centru comercial ca ideal al culturii comerciale si sociale, locul in care tinerii gusta pentru prima data libertatea si in care oamenii, in general, se studiaza reciproc.
Pret: 40,00 RON
   
 
Conform lui Kotler
Philip Kotler
Conform lui Kotler este o carte fascinanta, de referinta, la care te vei intoarce de nenumarate ori. Ea iti va schimba pentru totdeauna conceptiile despre marketing.
Pret: 45,00 RON
   
 
Avand la baza cercetari din diverse discipline (neurologie, sociologie, analiza literara, stiinta cognitiva), lucrarea realizeaza o analiza comprehensiva a gindirii consumatorului ce reflecteaza la nevoile sale si evalueaza produsele pe care companiile i le ofera.
Pret: 29,95 RON
   
Un ghid practic cu peste 2000 termeni tehnici de specialitate, destinat consumatorului international din domeniu.
Pret: 79,60 RON
   
 
Diferentiaza-te sau mori
Jack Trout, Steve Rivkin
"Trout si Rivkin demonstreaza cu maiestrie ca diferentierea reprezinta punctul de cotitura intr-un marketing de succes." - Philip Kotler, Universitatea Northwestern.
Pret: 49,00 RON
   
 
Esentialul despre promotii
Lisa A. Petrison, Willian A. Robinson, Don E. Schultz
Aceasta este prima carte despre promotii in limba romana. Cel mai fascinant lucru atunci cand o citesti e ca pe fiecare pagina gasesti cel putin doua idei prin care sa-ti cresti vanzarile.
Pret: 49,00 RON
   
 
Focus
Al Ries
Care este secretul cresterii continue si prosperitatii unei companii? Al Ries, consultantul international in marketing are raspunsul: concentrarea.
Pret: 49,00 RON
   
 
Forta Brandului
William J. McEwen
Forta brandului ne furnizeaza un exceptional model strategic pentru masurarea si administrarea unora dintre cele mai valoroase active strategice ale companiei: relatiile dintre brand si consumatori.
Pret: 34,90 RON
   
 
Geniul in marketing rezida in capacitatea de a crea o legatura intre ceea ce se intampla in exterior si ceea ce se intampla in interior, intre piete si afacere, intre clienti si actionari, intre creativitate si analiza, intre promisiuni si realitate, intre prezent si viitor.

Pret: 36,00 RON
   
 
GHIDUL COMPLET AL MARKETINGULUI DIRECT SI INTERACTIV
Merlin Stone, Alison Bond, Elisabeth Blake
Un manual esential pentru orice persoana care vrea sa se asigure ca activitatea sa de marketing direct functioneaza. Este o carte ce va arata cum sa selectati, sa dobanditi si sa pastrati clientii potriviti, ce va indruma spre succesul campaniilor de marketing.
Pret: 39,90 RON
   
1 2 3 4 5

       

Termeni si conditii | Contact

© 2005 Metropolis Itrade. Conceput si realizat de matrix<works/>
CUI: 24089618, J40/10984/23.06.2008
Telefon +40 734 181 455